Imprimă această pagină

Deputatul Viorica Sandu: Auchan încearcă să obțină profit transformând clienții în casieri neplătiți! Recomandat

Deputatul Viorica Sandu susține că Auchan încearcă să obțină profit transformând clienții în casieri neplătiți. „Prin decizia de a scoate din schemă toți casierii, Auchan pune în sarcina clienților tot ce făceau acești angajați ai lor, pe care trebuiau să-i plătească”, afirmă deputatul gălățean.
 
„Această politică este profund greșită, atât din perspectiva locurilor de muncă, cât și din perspectiva clienților acestor lanțuri comerciale. Poziția Auchan referitoare la această decizie a fost :” Evitarea formării de cozi și reducerea timpului petrecut la casă sunt beneficiile principale pe care le oferim clienților nostri.” Este o jignire la adresa clienților obișnuiți, care sunt puși practic să facă pe gratis ceea ce făceau casierii. Este inechitabil atât pentru cei care vor fi concediați, cât și pentru clienți. Din lipsa experienței sau dexterității clienților pentru activitatea de casier, Auchan ar putea oferi exact contrarul celor preconizate: cozi mai mari și clienți frustrați și nervoși”, a scris pe Facebook deputatul Viorica Sandu. 
 
Potrivit sursei citate, există cel puțin trei lucruri prin care putem interveni la nivel legislativ pentru a combate acest comportament comercial: aplicarea unui impozit pe fiecare casă de marcat fără casier, așa cum s-a procedat și în Belgia într-o situație asemănătoare, deducerea unei sume de bani din factura finală a clientului, pentru prestația pe care o face în beneficiul magazinului, atunci când scanează produsele, asigurarea prin lege a unui număr minim de reprezentanți ai magazinului la un anumit număr de case de marcat, care să-i îndrume pe clienții care se descurcă mai greu cu auto-scanarea produselor.
Evaluaţi acest articol
(0 voturi)
Ultima modificare Joi, 09 Martie 2023 08:27